شما می توانید با ارسال ایمیل خود ، بصورت رایگان مشترک شده و از بروزسانی مطلع شوید.

ایمیل خود را وارد کنید:

بایگانی برای فروردین, ۱۳۹۸

نکات مهم در طراحی یک منوی صوتی (IVR)

بدون نظر

منوی صوتی به گفته ی بسیاری از فعالین حوزه ی سیستم های تلفنی، ویترین کسب و کار شما به شمار می رود؛ به همین دلیل نیز می بایست در طراحی و پیاده سازی آن دقت نمود تا نقاط قوت و مزیت های کسب و کار شما را به مشتریان و همکاران شما نشان دهد.

نکته ی مهم دیگر این است که می بایست IVR شما کاملا منطبق با نوع خدمات کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال در کال سنترها و مراکز تماس (Contact Center)، مشتریان انتظار ارتباط با واحد مرتبط در کوتاه ترین زمان را دارند و انتقال از شاخه های مختلف می تواند نارضایتی آن ها را به دنبال داشته باشد؛ حال تصور کنید که مشتری شما از کالا و خدماتی که دریافت کرده، قدری ناراحت باشد که در نهایت این جا به جایی ها در منوی گویا می تواند کاسه ی صبر او را لبریز کند! (ادامه…)